Αξεσουάρ, ανταλλακτικά και βελτιώσεις για Audi A4 Limousine

Υπάρχουν 13 αντικείμενα σε αυτή τη κατηγορία.
41QzZ05NGUL._AC_SX466_

Κινητήρας CCZ -CDA-CDN

DSC01986

Κομπρεσέρ air-condition για όλους τους κινητήρες ΤFSi & TSi .

678979_x800

Αντλίες νερού  TSI 1,8-2,0

Kιτ συμπλέκτη LUK

Kit Συμπλέκτη LUK
Βολάν – Δίσκο – Πλατώ – Ρουλεμάν

Για ολους τους 1,8 Τ και 2.0 TFSI -TSI κινητήρες.

Hλεκτρονική

Hλεκτρονική. Τεμαχια 4

Nothelle Box

Μεγαλύτερη ισχύς, Μικρότερη κατανάλωση.

Μια καινοτόμος και πρωτοποριακή εφαρμογή που αυξάνει την ισχύ και την ροπή των κινητήρων TFSI-TSI χωρίς να απαιτείται προγραμματισμός του εγκέφαλου.

Το Nothelle Box τοποθετείται στον χώρο του κινητήρα και συνδέεται εύκολα γρήγορα και αξιόπιστα σε τρεις διαδοχικές φάσες εναλλάξ.

Τουρμπίνα Audi A4 2.0 TFSI (B7)

STK Turbo technology
Τουρμπίνα Audi A4 2.0 TFSI (Β7)
Κινητήρας: BPJ
Χωρητικότητα: 1984ccm
Ισχύς: 125kW
Χτισμένο για μοντέλα: Ιαν.2007 έως Δεκ.2008

Προγράμματα βελτιώσεων και αναβάθμισης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ AUDI
AUDI A3 8P1 2.0 TFSI S3 195 kW (265 PS) 350 NmΜεγ.Iσχύς : 232 kW (315 PS)
Μεγ.Pοπή : 400 Nm
AUDI A3 8P1 1.4 TFSI 09/079 b2 iksW (125 PS) 200 NmΜεγ.Iσχύς : 110 kW (150 PS)
Μεγ.Pοπή : 240 Nm
AUDI A3 8PA2.0 TFSI 03/041 b47is kW (200 PS) 280 NmΜεγ.Iσχύς : 179 kW (243 PS)
Μεγ.Pοπή : 335 Nm
AUDI A3 8PA 1.8 TFSI 118 kW (160 PS) 250 NmΜεγ.Iσχύς : 151 kW (205 PS)
Μεγ.Pοπή : 310 Nm
AUDI A4 B8 8K RT 001 0701.8 TFSI 118 kW (160 PS) 250 NmΜεγ.Iσχύς : 151 kW (205 PS)
Μεγ.Pοπή : 310 Nm
AUDI A4 B8 8K RT 001 071 1.8 TFSI 88 kW (120 PS) 230 NmΜεγ.Iσχύς : 107 kW (145 PS)
Μεγ.Pοπή : 285 Nm
AUDI A4 B8 8K RT 001 072 2.0 TFSI 132 kW (180 PS) 320 NmΜεγ.Iσχύς : 158 kW (215 PS)
Μεγ.Pοπή : 380 Nm
AUDI A4 B8 8K RT 001 081 1.8 TFSI 88 kW (120 PS) 230 NmΜεγ.Iσχύς : 109 kW (148 PS)
Μεγ.Pοπή : 265 Nm
AUDI A4 B8 8K RT 001 082 2.0 TFSI 155 kW (211 PS) 350 NmΜεγ.Iσχύς : 180 kW (245 PS)
Μεγ.Pοπή : 395 Nm. 1500 - 4.200 U/min
AUDI A5 8T 2.0 TFSI 132 kW (180 PS) 320 Nm1Μεγ.Iσχύς : 158 kW (215 PS)
Μεγ.Pοπή : 380 Nm1.500 - 3.900 U/min
AUDI A6 2.0 TFSI 125 kW (170 PS)Μεγ.Iσχύς : 154 kW (210 PS)
Μεγ.Pοπή : 280 Nm 320 Nm
AUDI Q5 8R 2.0 TFSI 155 kW (211 PS) 350 NmΜεγ.Iσχύς : 180 kW (245 PS)
Μεγ.Pοπή : 395 Nm/1.500 - 4.200 U/min
AUDI TT 1.8 TFSI 118 kW (160PS) 250 NmΜεγ.Iσχύς : 151 kW (205PS)
Μεγ.Pοπή : 310 Nm
AUDI TT 2.0 TFSI 125 kW (170PS) )280 NmΜεγ.Iσχύς : 154 kW (210PS)
Μεγ.Pοπή : 320 Nm
AUDI TT 2.0 TFSI 03/041 b47is kW (200PS) 280 NmΜεγ.Iσχύς : 179 kW (243PS)
Μεγ.Pοπή : 335 Nm
AUDI TT 2.0 TTS 200 kW (272PS) 350 NmΜεγ.Iσχύς : 224 kW (305PS)
Μεγ.Pοπή : 415 Nm
Turbo Kit

High Performance Turbolader με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα,αλλαγή της πολλαπλής ,Down pipe με προκαταλυτη με 50 cpsi ,καταλύτης με 200 cpsi , μεσαίο και τελικό καζάνι με 2Χ 76 και με διάμετρο F 70 mm ,ενισχυμένο intercooler και επαναπρογραματισμος του εγκέφαλου.

Αντλία βενζίνης 2.0 TFSI

Μια νέα αντλία παροχής βενζίνης επιλύει το πρόβλημα ανεπάρκειας στην τροφοδοσία που παρατηρείται στις μεσαίες και χαμηλές στροφές στον βελτιωμένο δίλιτρο TFSI, πρόβλημα που οι βελτιωτές προσπαθούν να επιλύσουν μέσα από την επαναχαρτογράφηση της ECU. Η νέα αντλία, μηχανική κι αυτή όπως η εργοστασιακή, πετυχαίνει να καλύπτει τις αυξημένες απαιτήσεις παροχής καυσίμου του βελτιωμένου κινητήρα χάρις της υψηλότερης πίεσης, (130bar αντί 110bar της εργοστασιακής), που αναπτύσσει

SKODA