Ανταλλακτικά, αξεσουάρ και βελτιώσεις για Audi A3 Sportsback

Υπάρχουν 49 αντικείμενα σε αυτή τη κατηγορία.
Πόμπα Βενζίνης 2.0 TFSI

Ωστήριο ,αντλίας υψηλής πίεσης 2.0 TFSI.
Αλλαγή κάθε 30.000 χλμ.

Κομπρεσέρ Air Condition GOLF VI

Διαθέτουμε κομπρεσέρ air-condition για όλους τους κινητήρες ΤFSi & TSi σε τιμή προσφοράς.

Κωδικός: 1Κ0 820

Προγράμματα βελτιώσεων και αναβάθμισης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ AUDI
AUDI A3 8P1 2.0 TFSI S3 195 kW (265 PS) 350 NmΜεγ.Iσχύς : 232 kW (315 PS)
Μεγ.Pοπή : 400 Nm
AUDI A3 8P1 1.4 TFSI 09/079 b2 iksW (125 PS) 200 NmΜεγ.Iσχύς : 110 kW (150 PS)
Μεγ.Pοπή : 240 Nm
AUDI A3 8PA2.0 TFSI 03/041 b47is kW (200 PS) 280 NmΜεγ.Iσχύς : 179 kW (243 PS)
Μεγ.Pοπή : 335 Nm
AUDI A3 8PA 1.8 TFSI 118 kW (160 PS) 250 NmΜεγ.Iσχύς : 151 kW (205 PS)
Μεγ.Pοπή : 310 Nm
AUDI A4 B8 8K RT 001 0701.8 TFSI 118 kW (160 PS) 250 NmΜεγ.Iσχύς : 151 kW (205 PS)
Μεγ.Pοπή : 310 Nm
AUDI A4 B8 8K RT 001 071 1.8 TFSI 88 kW (120 PS) 230 NmΜεγ.Iσχύς : 107 kW (145 PS)
Μεγ.Pοπή : 285 Nm
AUDI A4 B8 8K RT 001 072 2.0 TFSI 132 kW (180 PS) 320 NmΜεγ.Iσχύς : 158 kW (215 PS)
Μεγ.Pοπή : 380 Nm
AUDI A4 B8 8K RT 001 081 1.8 TFSI 88 kW (120 PS) 230 NmΜεγ.Iσχύς : 109 kW (148 PS)
Μεγ.Pοπή : 265 Nm
AUDI A4 B8 8K RT 001 082 2.0 TFSI 155 kW (211 PS) 350 NmΜεγ.Iσχύς : 180 kW (245 PS)
Μεγ.Pοπή : 395 Nm. 1500 - 4.200 U/min
AUDI A5 8T 2.0 TFSI 132 kW (180 PS) 320 Nm1Μεγ.Iσχύς : 158 kW (215 PS)
Μεγ.Pοπή : 380 Nm1.500 - 3.900 U/min
AUDI A6 2.0 TFSI 125 kW (170 PS)Μεγ.Iσχύς : 154 kW (210 PS)
Μεγ.Pοπή : 280 Nm 320 Nm
AUDI Q5 8R 2.0 TFSI 155 kW (211 PS) 350 NmΜεγ.Iσχύς : 180 kW (245 PS)
Μεγ.Pοπή : 395 Nm/1.500 - 4.200 U/min
AUDI TT 1.8 TFSI 118 kW (160PS) 250 NmΜεγ.Iσχύς : 151 kW (205PS)
Μεγ.Pοπή : 310 Nm
AUDI TT 2.0 TFSI 125 kW (170PS) )280 NmΜεγ.Iσχύς : 154 kW (210PS)
Μεγ.Pοπή : 320 Nm
AUDI TT 2.0 TFSI 03/041 b47is kW (200PS) 280 NmΜεγ.Iσχύς : 179 kW (243PS)
Μεγ.Pοπή : 335 Nm
AUDI TT 2.0 TTS 200 kW (272PS) 350 NmΜεγ.Iσχύς : 224 kW (305PS)
Μεγ.Pοπή : 415 Nm
Turbo Kit 310 PS 410 Nm

High Performance Turbolader με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα,αλλαγή της πολλαπλής ,Down pipe με προκαταλυτη με 50 cpsi ,καταλύτης με 200 cpsi , μεσαίο και τελικό καζάνι με 2Χ 76 και με διάμετρο F 70 mm ,ενισχυμένο intercooler και επαναπρογραματισμος του εγκέφαλου.

Αντλία βενζίνης 2.0 TFSI

Μια νέα αντλία παροχής βενζίνης επιλύει το πρόβλημα ανεπάρκειας στην τροφοδοσία που παρατηρείται στις μεσαίες και χαμηλές στροφές στον βελτιωμένο δίλιτρο TFSI, πρόβλημα που οι βελτιωτές προσπαθούν να επιλύσουν μέσα από την επαναχαρτογράφηση της ECU. Η νέα αντλία, μηχανική κι αυτή όπως η εργοστασιακή, πετυχαίνει να καλύπτει τις αυξημένες απαιτήσεις παροχής καυσίμου του βελτιωμένου κινητήρα χάρις της υψηλότερης πίεσης, (130bar αντί 110bar της εργοστασιακής), που αναπτύσσει

Σκάστρα VW version c

Σκάστρα κλειστού τύπου version C εργοστασιακή για κινητήρες 2.0 TFSI

AIR EXTENSION – TFSi / TSi

Φιλτροχοάνη από ανθρακόνημα με ελεύθερο φίλτρο αέρος που αντικαθιστά το εργοστασιακό φίλτρο αέρος. Αυξάνει την ποσότητα του αέρα που εισέρχεται στον κινητήρα και βελτιώνει τη ροπή του με τελικό ώφελος την αύξηση της απόδοσης του, δηλαδή την αύξηση της ιπποδύναμης και της ροπής του κινητήρα

Τροχαλία TFSI 200 PS

Το κιτ περιλαμβάνει την τροχαλία τον ιμάντα και τα απαραίτητα για την τοποθέτηση του παρελκόμενα. Η μειωμένου βάρους τροχαλία, μια που το βάρος της είναι υποπολλαπλάσιο του βάρους της εργοστασιακής, εξοικονομεί ισχύ από τον κινητήρα

Κολάρα σιλικόνης VENAIR για Golf V

Βελτιωμένα κολάρα σιλικόνης, αντικαθιστούν τα εργοστασιακά κολάρα αέρος. Πλεονεκτούν έναντι των εργοστασιακών διότι εκτός του ότι είναι σιλικονούχα κατασκευάζονται με
αλλεπάλληλες στρώσεις

Intercooler

Βελτιωμένο intercooler εξ` ολοκλήρου από χυτό αλουμίνιο, μπορεί να τοποθετηθεί σε όλα τα αυτοκίνητα του VW Group με κινητήρες 1.4 TSi / 1.8 TSi / 2.0TFSi / TSi και όλους τους TDi σε αντικατάσταση του υπάρχοντος intercooler. Αντικαθιστά το εργοστασιακό και αποτελεί σίγουρη λύση. Συνοδεύεται από κολλάρα σιλικόνης για την πραγματοποίηση των συνδέσεων

SKODA